Fotoksiążka SaalDigital


Recenzja fotoksiążki Saal Digital

O możliwości przetestowania fotoksiążki firmy SaalDigital dowiedziałem się na Facebooku. Postanowiłem skorzystać z tej okazji. Zgłosiłem się i zostałem przyjęty.

Aplikacja

Tworzenie fotoksiążki należy rozpocząć od instalacji aplikacji. Proces instalacji AplikacjiSaalDesign przebiegł szybko i sprawnie. Bez większych problemów wybrałem nowy projekt, choć chwilę zastanawiałem się nad formatem mojego albumu. Do wyboru jest sporo pozycji. W końcu zdecydowałem się na fotoksiążkę 21 x 28 (AT pionowo) z błyszczącą okładką, bez watowania z matowymi stronami. 

Proces tworzenia własnego projektu jest intuicyjny. Dla osoby, która miała już do czynienie z projektami graficznymi nie będzie stanowił najmniejszego problemu. Niestety podczas dodawania moich fotografii do projektu zdarzyło mi się 2 razy, że projekt się zawiesił. Na szczęście wszystkie zmiany zostały zapisane i po ponownym uruchomieniu aplikacji mogłem kontynuować proces.

Zamawianie i dostawa

Po ukończeniu projektowania fotoksiążki przechodzi się do złożenia zamówienia. Wybieramy adres dostawy, płacimy (moja fotoksiążka kosztowała, razem z wysyłką, 195 zł - dużo) i czekamy na kuriera. Ten pojawił się u mnie niecałe 3 doby po ostatnim kliknięciu myszką – szybko.

Gotowy produkt

Fotoksiążka przyjechała z Niemiec. Opakowana była w karton oraz worek z pianki – schludnie i bezpiecznie. Z niemałą ekscytacją odpakowałem album i… wow! Bardzo dobrze wykonana, błyszcząca okładka z kontrastowymi kolorami. Wewnątrz matowe strony na grubym papierze (a można wybrać jeszcze grubszy). Karty są ze sobą sklejone i wykonane tak dobrze, że nie ma się do czego przyczepić. Zdjęcia są bardzo szczegółowe, dobrze nasycone. Na kartkach nie zostają odciski palców. Na nie zauważyłem problemów z przejściami tonalnymi nie licząc jednej fotografii z białym – przepalonym niebem.


Mile zaskoczyło mnie sposób sklejenia stron – fotoksiążkę można otworzyć i w miejscu złamania strony nie zapadają się do środka – robi to szczególnie wrażenie w przypadku jednej dużej fotografii umieszczonej na obu stronach. Ze spokojem w miejscu złamania można dać jakieś detale i nie utrudni to odbioru pracy.
Fotoksiążka Saal Digital kosztuje niemało, ale jest to produkt bardzo wysokiej jakości. Chcąc uwiecznić jakieś ważne chwile wybrałbym właśnie produkt tej firmy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz